Monday 28 August 2017

Forex Trading Jobb In Pakistan Järnväg


Worlds Trusted Valuta Authority. North American Edition. Dollarn gick in i New York-interbanken öppen nära nätet oförändrat på dagen mot yenen, euro och kanadensiska dollar, samtidigt som man visade måttliga förluster mot sterling och den australiska dollarn. Tillkännagivande rally i globala aktier Läs mer.2017-03-17 11 14 UTC. European Edition. Under euron har stått i stor utsträckning bakom nedslaget av anti-EU-rörelsen vid det nederländska valet och efter att ECB-medlem Nowotny sa Sent igår att insättningsräntan kan höjas före reporäntan Nowotny s kommentarer var Read More.2017-03-17 08 38 UTC. Asian Edition. FX trade tog en bit av en andning i NY handel på fredag ​​med de flesta stora dollar Parning konsolidering följande USD förluster sedd tidigare i veckan Dollar riktning var mestadels sidledes, vilket ses av ett nästan oförändrat nära i DXY Inkommande Läs mer.2017-03-17 18 23 UTC. Datakällor Mecklai Financial Services - 5 minuters fördröjd valuta spot Data, EOD valutaterminer och terminsdata, rapporter, insättningsräntor Oanda Valuta Spot EOD-data för Forex-omvandlare, kontinentsbaserade valutadata och historisk prestanda Alla tidsstämplar speglar IST Indian Standard Time Genom att använda den här sidan godkänner du användarvillkoren Och sekretesspolicy. Browse Companies. Browse Mutual Funds. Other Times Group nyheter webbplatser. Living och underhållning. Hot på webben. Copyright 2017 Bennett, Coleman Co Ltd Alla rättigheter reserverade. Licenses and Regulation. Live Trading Analysis. Current Rates Spreads. Legal HotForex är ett registrerat varumärke för HF Markets Europe Ltd, en cypriotisk investeringsbolag CIF under nummer HE 277582 Reglerad av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission CySEC under licensnummer 183 12 HotForex regleras av Europeiska unionens marknad för finansiella instrument-direktiv MiFID. Webbplatsen drivs av HF Markets Europe Ltd. Risk Varning Trading levererade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla investerare Eftersom de bär en hög risk för ditt kapital. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan du handlar och, om nödvändigt, söka självständig rådgivning. Läs hela Risk Disclosure HotForex gör inte Acceptera kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Copyright 2017 - All Rights Reserved. Risk Warning Trading levererade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla investerare eftersom de har hög grad Av risk för ditt kapital Vänligen läs hela Risk Disclosure. Risk varning Kom ihåg att Forex och CFDs är levererade produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår Risk Disclosure. Real Time Commodity Futures Prices. Disclaimer Fusion Media vill påminna om Dig att uppgifterna på denna webbplats inte nödvändigtvis är realtid eller korrekta Alla CFD-aktier, index, futures och Forex-priser ges inte av exch Angivna men snarare av marknadsaktörer och priserna kanske inte är korrekta och kan skilja sig från det faktiska marknadspriset, vilket innebär att priserna är vägledande och inte lämpliga för handelsändamål. Därför bär Fusion Media inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan uppstå som en Resultatet av att använda denna data. Fusion Media eller någon som är involverad i Fusion Media tar inget ansvar för förlust eller skada som ett resultat av tillit till informationen inklusive data, citat, diagram och köp säljsignaler som finns på denna webbplats. Var vänlig informerad om Riskerna och kostnaderna i samband med handeln på de finansiella marknaderna är det en av de mest riskfyllda investeringsformerna. Vår läsare möjliggör online-annonser att vi levererar den journalistik du värdesätter Vänligen stöd oss ​​genom att ta en stund att stänga av Adblock på. Kära läsare, Online-annonser gör det möjligt för oss att leverera den journalistik du värdesätter Vänligen stöd oss ​​genom att ta ett ögonblick för att stänga av Adblock. Kära läsare, var god uppgradera till den senaste versionen av IE för att få en bättre läsupplevelse. Tidens papper. Den senaste statistiken från Pakistan Railways målar en nedslående bild Nedan från 100 miljoner passagerare transporterade Pakistans järnvägar bara 47 miljoner passagerare under 2013-14 fiscal year AFP. Thinking fast and slow Är vad Daniel Kahneman, Nobelpriset i ekonomi, tror att människor planerar snabbt och rör sig långsamt är vad Pakistan Railways gör. Med kumulativa skulder som når 74 miljarder rupees Pakistan Railways är ett statligt företag som inte har givit vinst i åldrar Trots när Intäkterna ökar, utgifterna ökar ännu snabbare och återkommer ännu större årliga förluster. Med en sådan dyster utsikt överblir optimismen fortfarande hos premiärministerns sekretariat där planerna för en höghastighetstågsförbindelse mellan Peshawar och Karachi har tagit rot. En undrar när Pakistan har misslyckats med att köra långsamma tåg, hur kan det lyckas att springa snabbt? Skulle inte planera fort och flytta långsamt, är det ännu ett misslyckat experiment Med pakistans järnvägar. I april 2014 tog Pakistan järnvägar ut en halvsidig annons i The Financial Times som begärde intresse för en höghastighetståg. Sunday Times rapporterade att 6 6 miljarder pundsprojekt skulle minska resetiden för 700 milen Resa från 18 till sju timmar Kostnaden kan tyckas hög. Men på 10 miljoner per km verkar det jämföra med andra liknande projekt i utvecklingsländerna. Höghastighetståg i Pakistan kommer inte att vara lika snabba som franska TGV eller japanska Shinkansen, som arbetar med hastigheter över 300 km h En konservativ uppskattning av den genomsnittliga drifthastigheten för höghastighetståget i Pakistan ligger mellan 150 och 200 km h. Det kanske inte låter imponerande, men det här är de genomsnittliga tåghastigheterna i Kanada Och USA Om tågen i Pakistan kan springa på 150 km h, kommer tågåkare vara lika snabba och rasande som deras nordamerikanska motsvarigheter. Men det är viktigt att titta på hur Pakistans järnvägar sprang utanför spåren. De dåliga sätten Av Ra Ilways. Nisar Ahmed Abro en station i laddning i Sindh, vet intimt bra om vad Pakistan-järnvägar talar om i New York Times 2013, Mr Abro quipped. Järnvägarna är den sanna bilden av vårt land. Om du vill se Pakistan, se Dess järnvägar Mr Abro har gjort rätt prognos Det finns inget mer fel med järnvägarna än vad som redan är fel med Pakistan och dess andra offentliga sektorer. Korruption, missförvaltning, nepotism och brist på professionell expertis plågar järnvägarna och andra reliker av en Snabbt krympande den offentliga sektorn i Pakistan. Det är viktigt att förstå att Pakistan järnvägar dör en långsam död. I processen minskar dess tillgångar och det är också nivån och omfattningen av tjänsterna som järnvägen ger. Pacific Railways vann ett kontrakt för att föreslå specifikationer för ett datoriserat informationssystem för hantering The Globe and Mail i Kanada markerade affären och rapporterade att Pakistan Railways opererade 8, 800 km spår och transporterade 11 miljoner ton frakt och 100 miljoner passagerare. Den senaste statistiken från Pakistans järnvägar målar en nedslående bild Nedan från 100 miljoner passagerare transporterade Pakistans järnvägar bara 47 miljoner passagerare under budgetåret 2013-14 Från 11 Miljoner ton gods 1986 var volymen ner till 1 6 miljoner ton Trots den drastiska nedgången i tjänsterna har järnvägarna fortfarande en personalstyrka på 80 000 anställda. Järnvägarna gick slutligen till datoriserande delar av informationshanteringen i november 2007 då den elektroniska Ticketing system lanserades Recall, kanadensare tilldelades ett kontrakt 1986 för att göra dess genomförbarhet Det tog järnvägar bara 21 år att ta nästa steg Men systemet fortsatte att fungera i bara tre månader Det var tillbaka till goda gamla dagar och det goda Gamla vägar för järnvägar. Infrastrukturen är otillräcklig för att möta efterfrågan och är i dåligt skick För att hjälpa till att flytta en nation på 180 miljoner, Pakistan Railw Ays har färre än 500 lokomotiver, varav endast 20 procent är i drift. Resten är antingen för gammal eller för skadad för att fungera. Lokala egna register visar att även i början av 80-talet låg lokflottan på över 950 och antalet passagerarbussar Översteg 2.370 Vid 2013-14 lämnades järnvägar med endast 1 344 bussar. Järnvägarna i början av 80-talet laddade i genomsnitt 600 000 godsvagnar. Vid 2013-14 var det antalet ned till 76 300. Det är ganska bekvämt att skylla på den politiska förvaltningen Och byråkrater för järnvägens angelägna tillstånd Detta kommer dock att vara fel De mycket massorna, som lider i järnvägens händer, saknar sällan en möjlighet att förstöra den mycket infrastruktur som de desperat behöver och har betalat för sina skatter. Benazir Bhuttos död, rasande massor brände 137 tränare och 22 lokomotiv. Dessutom har terroristvåld och olyckor förstört ännu mer infrastruktur. Järnvägens angelägenheter är så dåliga att man inte kan Jag vet inte med säkerhet hur stor ekonomisk förlust de samtidigt är. De politiska operatörerna är angelägna om att leverera de goda nyheterna om järnvägarna. I början av juli ledde en högre administratör till medierna att generera 25 miljarder Rupees i intäkterna 2013-14, Vilket resulterade i en ökning på 7 miljarder Rs i den nationella katten, skrev en tidning. Det finns emellertid ett problem Pakistans AGPs revisors generalsekreterare är inte lika entusiastisk över järnvägens prestation. AGP: s årsredovisning väcker alarm om att järnvägarna försvinner Till 32 5 miljarder rupees för samma räkenskapsår. AGP rapporterade bruttoinkomsten att vara 22 8 och inte 25 miljarder rupees mot 55 3 miljarder rupees i drift av arbetsutgifter Det är sant att järnvägen intjänade mer 2013-14 än det Gjorde 2012-13 Men dess kostnader ökade också, negerande fördelarna med ökade intäkter. De hotande förlusterna hindrade inte regeringen att skryta till IMF om en stellar järnvägsföreställning. I en avsiktsförklaring Daterad till IMF: s verkställande direktör, hävdade regeringen att förbättrat Järnvägsintäkterna under fjärde kvartalet 2013 var 14 procent av 32 procent. Det var inte så att Järnvägs egna publicerade statistik visar en ökning med 26 procent av omsättningen under det senaste räkenskapsåret. Regeringen hävdar vidare att Har ökat intäkterna med över 50 procent under de första nio månaderna av fjolåret 2014 15 Det finns inget omnämnande i bokstaven i de stigande utgifterna mot de ökade intäkterna. Hur man sätter tillbaka järnvägarna på spår. Ge den rättighetskultur som låter studenterna Rida kollektivtrafik fri eller politisk beskydd som fortsätter att lägga onödiga anställda till järnvägarna uppblåsta arbetskraften, det är snarare att hoppas på en vändning i Pakistans järnvägar med strukturella reformer. De färdigheter som behövs för att återuppliva en omstrukturerad järnväg finns inte med de anställda eller Administratörer. Det finns inget alternativ, men att privatisera Pakistans järnvägar. Den oundvikliga privatiseringen kan bara försenas, men inte undvikas. Fördröjningen är att intresserade intressen kommer att kunna skölja ännu fler järnvägar tillgångar. Kom ihåg, järnvägar idag är bara en skugga av vad det en gång var dess mark innehav, operativ flotta av lokomotiv och bilar har krympt. Det transporterar mycket färre passagerare och frakt idag än Det gjorde även för två årtionden sedan. Försök att privatisera järnvägarna hamnar alltid i de överlägsen domstolarna där järnvägsansvariga argumenterar för sin gudgivna rätt till en offentlig sysselsättning. De högre domstolarna måste överväga balansen mellan de 180 miljoner individenas välfärd Mot anställningsgarantin för de 80 000 Pakistan Railway-anställda som är ansvariga för en ökning av miljarder rupier varje år till nationens kollektiva skuld. Kurser har också visat oro för låginkomstpendlare som kan tvingas betala högre priser under privatiserad järnväg Operationer Detta är verkligen en giltig oro. Men det kräver inte att staten springer järnvägar. Benazir Income Support Programmet är ett bra exempel E för att sänka låginkomsthushållen som skulle kunna utökas till att omfatta pendlingsbidrag så att regeringen befrias från att köra tåg, flygplan och styrbussar. Intervallet, när slaget om privatisering av järnvägar fortsätter, kan man omstrukturera järnvägen för långsam Nedåt, om inte omvänd, rot. Utdelningen av utgifter visar att järnvägarna spenderar en stor summa på underhåll och administration. Detta kan lösas genom att segmentera järnvägarna i mindre funktionella enheter med transparenta administrativa inställningar. Till exempel kan passagerar - och fraktverksamheten Segregeras till oberoende enheter, nämligen Pakistans passagerarbanor och Pakistans järnvägar. Lokomotiverna kan delas enligt den nuvarande efterfrågan på service för gods - och persontransporter. Personbilar och godsvagnar är lätta att tilldela. Underhållsavdelningarna bör konsolideras under en separat Oberoende enhet som skulle tjäna både frakt och passagerarbana Rce Data som hämtas från Pakistan Railways årsredovisning. Regeringen har redan etablerat Real Estate Development Marketing Company REDMCO för att hantera och utnyttja potentialen för det som finns kvar av järnvägarnas offentliga land. Jag rekommenderar att de befintliga järnvägsspåren, medföljande rättigheter - Sätt och andra immobile tillgångar, inklusive stationer konsolideras under REDMCO med målet att enheten ska vara en kapitalförvaltare snarare än en med ensam mandat att avyttra mark till spekulanter. Även med privatisering kan det vara klokt att upprätthålla järnvägsstationer Och spår inom den offentliga sektorn för att tillåta sena aktörer från den privata sektorn att göra konkurrenskraftiga bud för användningen av samma infrastruktur. Om spåren, rättvisa och stationer privatiseras kommer de att resultera i nya privata sektorns monopol som Kommer att ha lite incitament att vara effektiv eller kostnadseffektiv. Tänk på spåren som motorvägar Tänk om motorvägarna såldes till Daewoo, som kunde ha vägrat Att tillåta konkurrens att driva bussar och lastbilar Drift effektivitet skulle ha minskat och användarkostnaderna ökat som en följd. En bra utgångspunkt mot privatisering kommer att vara att avskaffa järnvägsministeriet Järnvägsministerier finns inte i industriländer Även i europeiska länder där järnvägstransporter Är mycket mer uttalad, järnvägar är inte ett fristående ministerium Genom att avskaffa järnvägsdepartementet kan man eliminera den administrativa uppsägningen som finns mellan ministeriet och pakistans järnvägar. Ministeriet för transport och infrastruktur bör sammanslaga järnvägsministeriets samlade portföljer, ministeriet Av hamnar och frakt och bostads - och bostadsdepartementet Detta kommer inte bara att spara kostnader utan också förbättra driftseffektiviteten genom att säkerställa bättre samordning mellan mellanliggande avdelningar och företag som sprids över flera ministerier Pakistan Railways och PIA kan båda vara under ministeriet för Transport och Infrastru Cture tills dess att dessa enheter privatiseras. Samtidigt bör man också tvungen att överge all tangentiell verksamhet som inte är kärnan i sitt uppdrag. För sina anställda och deras anhöriga driver järnvägar många sjukhus och skolor. Det här är den icke-produktiva användningen av järnvägskapital Och andra tillgångar infrastruktur. Dessa anläggningar bör överlämnas bättre säljs till respektive kommunala och provinsiella myndigheter Istället för att driva dessa stora anläggningar med ekonomisk förlust bör järnvägar istället tillhandahålla sjukförsäkring till sina anställda och utbildningsbidrag till låginkomsttagare. Off kommer att leda till besparingar och viktigare kommer det att hjälpa järnvägarna att fokusera mer på sitt kärnuppdrag. Att göra detsamma utan framgång i flera år och hoppas på ett bättre resultat i framtiden är ett tydligt tecken på administrativt och fantasifelt oavsett vad som helst Staten har gjort, under en rad civila och militära regimer, har det misslyckats med att sluta blöda på Pakistan Rail Sätt. En gradvis och bestående serie av steg, som börjar med omstrukturering och slutar med privatisering, är ett måste. Om inte, var beredd att anta miljarder mer i statsskulden för att hålla 80 000 järnvägsarbetare som arbetar i den offentliga sektorn 58 Stängt. Medan du håller dig med några numeriska siffror, kolla även andra faktorer. Kolla Mumbai-lokaltrainsstatistik på webben, du kommer att bli förvånad över räkningen 12 är för mindre jämförbart. Den övergripande historien är att Indien gör bra vinst från järnvägar från det senaste 1 decenniet. Farooq Khan 17 augusti 2015 05 52pm. Som järnvägar, PIA, Pak Steel Mills är inte familjeföretag, så det spelar ingen roll för Nawaz-regeringen om de fortsätter att blöda Pak The Govt är rädd för att fatta djärva beslut på grund av politiken, sätta de nationella intressena Bakom Alla tre ovannämnda enheter måste privatiseras brådskande eftersom deras kultur är inkorrigible Det finns ingen expertis för en omgång, enligt författaren, jag håller med författaren. Mars 17, 2015 10 45 pm. Murtaza - Järnvägen började gå ner under Zia era när National Logistics Cell störde Cargo Business. Mush och Zardari gånger tillfälle till glädje och undergång Mush sålde massor av Järnvägen ägda fastigheter Zardari säkerställde nästan alla tåg kommer till ett stopp Detta är com Kunskap i Pakistan men blev inte en del av din analys. Kan vara Kanada är för långt bort. Varför du inte nämnde ansträngningar från nuvarande regering Nuvarande järnvägsminister har gjort ett utmärkt jobb för att minska förluster och öka inkomst, nya vägar och minska korruption Railway Måste vara det enda NS Govt borde vara stolt över. Akhtar Quraishi 17 aug 2015 11 02:00. Det finns ingen vinst men kolla in vinsten gick till alla människor på högre nivå och längre uppför stegen. Denna historia om Pakistan Från och med början just förrän Ayub Khan gjorde bra, men än omringade människor och familjen tog hand om mycket avdelning precis som vem äger den största fastigheten runt rätt islamabad Och vem var vid riddaren i landet vid den tiden jag är 65 och Ser inte slutet på tunneln för den hårda arbetarklassen i Pakistan, det kommer att gå till ett mirakel. usman ghani munawar 17 augusti 2015 11 56 pm. sir du skildrade historien mycket bra men jag skulle vilja fråga att hela tiden du sa Det är en väldigt hemsk avdelning och hotar att pakistanska ekonomin om den inte kan drivas av den offentliga sektorn, då hur det kan drivas av den privata sektorn, jag kommer leta efter ditt svar. 18 18, 2015 11 17 am och ädla tankar men det Vann t ny hastighet länk är ett annat sätt för govt err nawaz gruppen att expandera sin verksamhet och provision base. we har sett vad som hände med tunnelbussprojekt i islamabad privatisering av järnväg vunnit t ta några frukter antingen för många intresserade intressen i det dessa offentliga Institutioner är en guldgruva för regeringen i makten att mjölka pengar ut ur IMF. rapssla 18 augusti 2015 11 19:00. Shiraz Här är varför motorer misslyckas, de upphandlas utan mycket 2003 är grunden till att alla är patritiska och accepterar viljan gör någon liten eller big. genie 18 augusti 2015 11 29 am. Jag var förvånad över att läsa att ett tåg spårade utanför Philadelphia nyligen, samtidigt som jag gjorde ungefär 100 mph vid en böja Samma sak hände i Spanien för länge sedan Tåg i USA som kör på 100 mph är otänkbart för mig Jag har använt Montreal till New York-rutt många gånger I goda gamla dagar kommer Amtrak-tågen Ta otroligt 9 timmar för att täcka alla dessa 435 miles Mer nyligen har de gjort framsteg Nu tar det 11 timmar På dagen vi reste för ett par år sedan tog det ytterligare en halvtimme mer Nu tar jag nattbussen Det är den snabbaste 7 5 timmarna Alla berättade inklusive besväret vid den kanadensiska amerikanska gränsen Men jag minns en sak Även om jag bor inte långt en förortsstation mellan Washington och New York när vår lägenhet kommer att skaka, frågar jag mina barn om de skulle kunna höra ett tåg som passerar. De kommer att Säg ja Mest troligt är de som bor nära Montreal till New York spåret inte privilegierade att uppleva en sådan sak. ÄR 18 aug 2015 12 14:00. Nedläggning, förbud mot fackföreningar, borttagning av politiskt utsedd personal, utbildad och erfaren styrelse är detta Vad vi behöver. Citizen 18 aug 2015 12 53 pm. Pakistan Railway kräver mycket arbete, i alla aspekter, särskilt vi alla behöver konkurrera med vårt grannland. Vi kan inte konkurrera med järnvägsminister i Europa eller Nordamerika. PM i detta land borde fokusera Arbetet på System på prioritet istället för Metro Bus. PM borde tänka på Pakistan inte bara Punjab eftersom han är PM i Pakistan inte bara Punjab. WE borde alla veta budgeten Belopp på järnvägar kan inte ses NAB borde undersöka vidare. Rest Vi hoppas att Se Pakistan blomstra som himmel.

No comments:

Post a Comment